Marketing olfactiv
Ce este marketingul olfactiv?
Marketingul olfactiv este una dintre cele mai sofisticate tehnici care foloseste simtul mirosului pentru a influența memorarea si rememorarea unei stari sau unui sentiment. Parfumuri evoca emoții și sentimente și care se întâmplă într-un mod inconștient. Ani de cercetare au adus la crearea de arome selectate cu potențial cognitiv și emoțional. parfumuri noastre stimulează sentimente și amintiri, legate de cultura noastră, trecutul nostru, astăzi și sentimentele interioare. Fiecare împrospătare a aerului nostru ambiental se transforma într-o invitație pentru a trai o mare emoție.
Cum pot influența aromele viața mea / afacerea mea?
Proaspete, parfumurile plăcute au un efect pozitiv asupra clienților. Ei stau mai mult în magazine, restaurante și spații în care miroase bine.
În care situatie ar trebui să pun sistemul de arome?
- Aproape de intrare - Primele impresii sunt cele mai importante. Oferiți clienților miros proaspăt de îndată ce acestea intră. Aceasta va face să se simtă mai bine și parfumul va fi ultimul lucru pe care îl vor simți înainte de a pleca.
- În camerele de așteptare - Parfumurile pot calma si relaxeaza. Asteptare nu este placuta, dar mirosul proaspat va ajuta, distrage atenția clienților.
- În cazul în care mirosurile neplăcute sunt nedorite - În magazine de îmbrăcăminte, magazine alimentare, librării. Adăugați o gură de aer proaspăt pentru o experiență de cumpărături al clientului.
Ce parfum face pe oamenii sa cumpere mai mult?
Nu există nici un miros special. Parfum ar trebui să completeze un mediu de afaceri mai bun, sigur si cu stil.
De ce nu pot să-l mai miros?
Simtul mirosului este sensibil la un nou parfum, dar își pierde treptat această sensibilitate cu timpul. Cel mai bun mod de a evita acest lucru este de a schimba parfumul în dozator. Dar, amintiți-vă, parfumul va mirosi mereu proaspete pentru clienții dumneavoastră, deoarece acestea nu sunt expusi tot timpul.
Parfumuri etichetă / Semnătură
Solo Air oferă clienților din fabricație produse personalizabile:
- Eticheta privat
- Parfumuri Signature
Noi dăm la început esantioane de referinta, în cazul în care clientul explică care sunt valorile brandului său, care este scopul lui și ce senzații el dorește să comunice cu potentialii clienti: avangardist, tehnologic, securitate, design, de proximitate, agilitate, versatilitate, profesionalism - toate aceste valori pot fi transmise printr-un parfum. Parfumul corporatist stimuleaza marca si permite diferentierea companiei sale, nota distincta ofera avantaj fata de celelalte firme aflate in concurenta.